sâmbătă, 1 octombrie 2011

Guess(t) post


18 comentarii:

matusalem spunea...

Persoanele fizice cauciuc...
Hartie - Usor din hartie...
:))
Ce dracu e asta? :))

Dragos Bora spunea...

Pai aia ma-ntreb si eu... Cum s-o fi numind in original in germana...

E de pe aici: http://www.lindner-gmbh.de/produktseiten/folien_fuer_den_bau.htm

Daca era "Pictorul stabilizat" ma gandeam la ceva echipament de sigurantza pentru lucrull ainaltime... Il si vedeam pe Michelangelo atarnand in hamuri de alpinism utilitar... :)

matusalem spunea...

Eu m-am gandit la Van Gogh in serviciul de urgenta cu perfuzii... si monitor cardiac langa... =))

Dragos Bora spunea...

This comes as no surprise, cã var-miu e artist adevarat, o banala poza de a lui naste atatea interpretari... Si-nca nu s-a trezit lumea (care din somn, care din betzie...).

Alex spunea...

Probabil că e opera lui Google Translate. Cuiva i-o fi fost lene să traducă, s-au mai văzut cazuri.
:)

Dragos Bora spunea...

Da, dar in original cum suna?

Alex spunea...

Habar n-am.

Probabil ceva de genul "Hottentottenstottertrottelmutterbeutelrattenlattengitterkofferattentäter"

:)

Lebăda spunea...

cred ca in original era: Set Maler Folien

Dragos Bora spunea...

La "Set Maler Folien" Google mi-a dat
"Set filme pictor". Ne apropiem. :)

Lebăda spunea...

nush de unde a luat G. diploma pt traduceri, da' eu nu prea am incredere in el!

Dragos Bora spunea...

:) Normal. G n-a stiut sa raspunda nici la asta Why did I get married?.

Lebăda spunea...

pai vezi!
eu stiu de ce m-am casatorit si a2a oara cu primul sotz si a3a oara cu al2lea sotz!

Dragos Bora spunea...

Cre' c-o sa faca Google un redirect... ... ... =))

Dragos Bora spunea...

eu stiu de ce m-am casatorit si a2a oara cu primul sotz si a3a oara cu al2lea sotz!

Din intelepciunea lui Matusalem:

This crazy old rich broad is getting married for the 3rd time at 85

matusalem spunea...

Lume nebuna taica... =))

Dragos Bora spunea...

Ba eu as spune ca e decenta... =)) Pai de trei ori in 85 de ani si bogata e decentza intruchipata...
As vrea si eu una asa! =))

B.deComp spunea...

Daca accepti o modesta contributie :
http://hostpicture.eu/di-LBJQ.jpg
:)

Dragos Bora spunea...

Chapeau, metrî, chapeau!